Parimad puhkemajad Eestis

Eesti Paigad cover pictureEesti Paigad mobile cover picture

Kosutav ja põhjamaiselt kaunis Nordicstay puhkemaja Noarootsis

Kui Loode-Eestis oleme varem korduvalt külastanud Nõva piirkonda, siis selle naaber Noarootsi on seni veel avastamata jäänud, nii et Nordicstay saunamaja leidmine oli ideaalne võimalus nautida üht ägedat Noarootsi puhkemaja ja kõike looduskaunist selle ümber.

Nordicstay pakub tegelikult lausa kahte kõrvuti asuvat puhkemaja, nii et tegu on väga hea lahendusega näiteks kahele perekonnale, kes soovivad koos puhata - olemas on ka väike mänguplats kiikude ja liivakastiga, kus meelelahutust pakuvad vahel mööda silkav orav või jänes.

Päris peolõvidele see koht pigem ei sobi, aga rahu ja tõelist puhkust otsivale sõpruskonnale küll. Kumbki majake majutab kuni viis inimest ja olemas on kööginurk, dušširuum koos saunaga, kümblustünn ja igast nurgast avanev vaade ümbritsevale metsale.

Meil oli ausalt öeldes põnev seda pisikest maja uudistada - väga inspireerivja praktiline ruumikasutus, väiksele pinnale on osavalt kõik vajalik mahutatud ja seejuures on säilinud ka ilus ja põhjamaine sisekujundus.

Nordicstay võrkkiigega puhkemaja Noarootsis, Eesti PaigadMajade juures asuvad ka suvised võrkkiiged, kus me mõlemad aeg-ajalt kerra tõmbasime ja raamatuid lugesime. Puhas suvine nostalgia.

Saunamaja Noarootsis, Eesti PaigadPuhkemaja Noarootsis, Eesti PaigadSaunaga puhkemaja Noarootsis, Eesti PaigadSauna ja terrassiga puhkemaja Noarootsis, Eesti Paigad

Meie peatusime majas nr 2, mis on kohe tiigi ääres ja mainime kohe ära ka, et tiik on madal ja pigem dekoratiivne, nii et sinna ujuma ei saa minna.

Tiigiga puhkemaja Noarootsis, Eesti Paigad
Muus osas on kaks maja aga peaaegu identsed, ainult sisekujundus on peegelpildis. Mõlemal majal on olemas terrass koos laua ja toolidega ning väga hea The Bastard grill, mis pärast esimest proovimist kohe suureks lemmikuks sai ja kõik meie järgmise päeva söögid valmistas.

Grilliga puhkemaja Noarootsis, Eesti Paigad

Mõlema puhkemaja terrassil on ka kümblustünn, aga samas majas nr 1 olev natuke väiksem kümblustünn soojeneb kiiremini üles :)

Terrass oli kindlasti see koht, kus veeta 90% ajast - peesitades ja metsa poole vaadates, et ehk õnnestub kedagi karvast ka näha - etteruttavalt, kolmanda päeva varahommikul õnnestuski!

Tiigi ja terrassiga puhkemaja Noarootsis, Eesti PaigadBen terrassiga puhkemajas, Eesti PaigadSauna ja terrassiga puhkemaja, Eesti Paigad

Meie soovitus oleks kohe üsna varakult kümblustünn vett täis lasta ja kuumal suvepäeval on väga hea seal ka end jahutamas käia ning pärastlõunal alles tuli alla teha.

Kümblustünniga puhkemaja Noarootsis, Eesti PaigadTünnisaunaga puhkemaja Noarootsis, Eesti Paigad

Südaööl kuumas kümblustünnis istumine peaks olema selle puhkemaja puhul kohustuslik. Me mõlemad krimpsutasime toas soojas istudes nina, et ei tea, kas tasub enam nina välja pista - külm on ju! (Sellel hetkel oli õues 14 kraadi sooja.) Aga ei, misasja, iga päev ei ole sellist võimalust, nii et vutvut õue. Ja see oli seda väärt, kuum vesi soojendas kohe üles ning jäi ainult nautida seda haudvaikset metsa, kus ükski leht ei liikunud ja lind ei laulnud, kõik meeled teravad.

Öösel võtab Nordicstay puhkemaja hoopis teise ilme - maja ise ning maja ümbruses süttivad tulukesed ja majade ees on efektsed lõkkealused, mida ōhtu saabudes põlema panna - loob kohe uue meeleolu!

Puhkemaja perele Noarootsis, Eesti PaigadNoarootsi puhkemaja kümblustünniga, Eesti Paigad

Muide, maja keskel on puidust redelid, mis viivad lae alla magamisasemele, aga soovi korral ja näiteks kahekesi olles nagu meie (mis meie silmis oli ka ideaalne) on võimalik üks nendest redelitest vastasseinale kinnitada, et oleks rohkem ruumi liikuda.

Nordicstay puhkemaja Noarootsis, Eesti Paigad Looduskaunis puhkemaja Noarootsis, Eesti PaigadLae all asuvalt voodilt avaneb vaade metsale ja kui ma varahommikul korraks silmad lahti tegin, märkasin otse akna all üht jänest end pesemas. Tegin paar videot ja alles siis ajasin Beni üles: 'BEN! There's a bunny!' Võite ette kujutada üliunist Beni, kes pea padjalt üles tõstis ja ühe pooleldi lahti oleva silmaga metsas olevat jänest tuvastada üritas. Minu meelest väga hea viis ärgata :D

Majas on olemas ka telekas ja Wifi, kuigi meie operaatori puhul polnud majas sees internetiühendust, aga väljas küll - ilmselt asi rohkes klaasis, mis majas olles ümbritseb. Aga kes siis puhkusel telefonis istub!

Võrkkiigega puhkemaja Noarootsis, Eesti PaigadMaja ümbruses on ka paar pererahva enda poolt sisse käidud ja loodud matkarada, kus hommikukohviga jalutada :) Üleüldse on Noarootsi väga ilus piirkond ja me mõlemad täheldasime, et loodus on kohati palju metsikum ja lopsakam, kui mitmetes teistes Eesti rajoonides.

Noarootsi puhkemaja matkarada, Eesti Paigad

Ja loomulikult kasutasime me iga kord mööda sõites võimalust sellele natuke üksikule kitsekesele tere öelda. Ta üldiselt vastas ka.

Noarootsi kits, Eesti PaigadAinult 10 minutilise sõidu kaugusel asub Noarootsi pood, kus on hea jätsi järel käia ja poest 5 minuti kaugusel asub Österby sadam, kust avaneb vaade Haapsalule ehk kindlasti soovitame sellel suvel ka Österbyd külastada! Sadamas asub ka kohvik, kus suveilma nautida :)

Österby sadam Noarootsis, Eesti PaigadLiis ja Ben Österby sadamas, Eesti PaigadLiis ja Ben Noarootsi puhkemajas, Eesti Paigad
Kokkuvõtvalt - suurepärane lahendus veetmaks aega nii kahekesi kui ka kahes grupis kas siis pere või loodust armastava sõpruskonnaga. Päike, saun, grill ja kümblustünn pakuvad turgutust ja lähikonnas on palju looduskaunist, mida avastada. Miks mitte kombineerida enda järgmine puhkus Nordicstay puhkemajas koos Österby sadamarestorani kontsert-õhtusöögiga?

Tee ka enda broneering SIIN

Rohkem meie puhkuste pilte ja story'sid näed meie Instagramis!