Parimad puhkemajad Eestis

Eesti Paigad cover pictureEesti Paigad mobile cover picture

Luksuslik metsaspaa Muhu moodi - WUUD Stay Pädaste

Eesti saartele sõitmisega kaasneb alati omamoodi meelerahu, nii et mõte minipuhkusest Muhu saarel saabus täpselt õigel ajal. Ja veel kui mugavalt - Kuivastu sadamast kõigest 8 minuti kaugusel ootaski meid privaatne ja luksuslikult helge WUUD Stay puhkemaja, mis on justkui metsaspaa kahele.

Nagu mainitud, mahutab WUUD Stay puhkemaja kuni kaks puhkajat ja majas on olemas kõik üheks mõnusaks olemiseks vajalik ja rohkemgi.

Luksuslik puhkemaja Muhu saarel WUUD Stay Pädaste romantiline puhkus kahele, parimad puhkemajad EestisLuksuslik puhkemaja Muhu saarel WUUD Stay Pädaste romantiline puhkus kahele, parimad puhkemajad EestisLuksuslik puhkemaja Muhu saarel WUUD Stay Pädaste romantiline puhkus kahele, parimad puhkemajad Eestis

Avatud planeeringuga majas on lai voodi, stiilne Marita Liivaku loominguga kaunistatud lounge-nurk koos kohvilauaga, kust soovi korral ka telekat vaadata, aga sellele pakub kindlasti konkurentsi see kaunis vaade Muhu männimetsale. Paremal pool ootab veel pisike kööginurk, kus on olemas nii külmkapp, pliit kui kohvimasin ja ka elementaarsed vahendid söögi valmistamiseks, kuigi selle vastutuse soovitame pigem anda hoopis õues asuvale grillile :)

Köögi kõrvalt viib liuguks väga ilusasse ja efektsesse vannituppa, kus on duššinurk, aga loomulikult on peategelaseks see luksuslikult suur metsavaatega vann.

Luksuslik puhkemaja Muhu saarel WUUD Stay Pädaste romantiline puhkus kahele, parimad puhkemajad Eestis Luksuslik puhkemaja Muhu saarel WUUD Stay Pädaste romantiline puhkus kahele, parimad puhkemajad Eestis Luksuslik puhkemaja Muhu saarel WUUD Stay Pädaste romantiline puhkus kahele, parimad puhkemajad Eestis

Elutoast saab astuda otse terrassile, kus on ootamas kaks lamamistooli õhuvanni võtmiseks ja ka väike laud toolidega. Sellest sai ka kohe meie lemmik koht, kus värskes õhus kohvitada ja einestada.

Terrass on mõnusalt avar ja viib omakord saunamajani, kus on samuti istumisala ja sees ootamas ilmselt kõige stiilsem saun, mis meie teele veel sattunud on.

Ja kui mugav - sauna saad nupust sisse keerata ning läbi Bluetoothi ka oma Spotify playlistiga ühendada. Ja siis juba end mõnusalt seda kaunist vaadet ja kuumust nautima sättida.

Muhus on alati hea olla ja kõik on vahetus kauguses - lähimad poed ja kohvikud on ainult 10-minutilise sõidu kaugusel. Teisel hommikul otsustasime just viimaseid uudistama minna ja leidsime endale uue lemmik kohviku Muhu saarel - Muhu Pariis.

Nii mõnus heatujuline teenindus ja see mandli croissant oli lihtsalt super. Naljatasime omaette, et see on eraldi põhjus Muhu saarele tulemiseks.

Õhtuks ajasime grilli kuumaks, tegime salatit ja lihtsalt nautisime seda kosutavat rahu ja vaikust, mida Muhu loodus pakub.

Ja mitte ainult! Pärast õhtusööki uudistasime maja ümber ja arutasime mõnede puude omapärase välimuse üle, kui märkasin, et läbi kõrge muru liigub kellegi karvane selg minu poole. Viipasin Benile, et shh, keegi tuleb ja jäime soolasammastena ootama, kellega tegu. Positiivsest küljest - tore, et mul juhtus kaamera käes olema.

Negatiivsest küljest, kaamera aku otsustas pärast selle pildi tegemist otsad anda, nii et meil jäi ainult suu ammuli nautida meie esimest kohtumist MÄGRAGA.

Ning jah, ta tuli ja näitas end meile oma täies hiilguses! Vaatasime kolmekesi teineteisele paar minutit otsa, me püüdlikult pilgutasime palju, et talle võimalikult ohutud tunduda, aga paari minuti pärast ta ikkagi otsustas, et kahtlane värk ja keeras otsa ümber ning kosserdas rahulikult tagasi põõsaste vahele oma mägra asju ajama.

Me polnud kunagi isegi unistanud, et meil võiks olla võimalik looduses mäkra näha - see tundus ainult professionaalsete loodusfotograafide varahommikune pärusmaa. Ja see mäger oli palju väiksem, kui me arvasime mägrad olevat! Noorik.

Igaljuhul selle suve meeldejäävaim hetk ja see kohtumine paneb uskuma, et WUUD Stay on ideaalne puhkemaja looduspiltnikele, loomi kohtab siin tihti!

Mida veel ette võtta? Loomade teemal jätkates soovitame kindlasti külastada Muhu Jaanalinnufarmi, mis on sisuliselt üks väga mõnus loomapark ja mis asub ainult 15-minutilise autosõidu kaugusel ja võimaldab tutvuda vägagi eksootiliste loomadega, keda esialgu Muhu saarel kindlasti kohata ei ootaks - näiteks kängurude ja žebradega :)

Aktiivse puhkuse armastajatele soovitame uudistada ka Muhu seiklusparki, mis asub samuti ainult 12-minutise sõidu kaugusel. Ja Muhu seikluspark pakub midagi uut - ööronimist! Väga lahe mõte, kuidas neid veel kestvaid valgeid suveöid täiesti uuel moel kogeda.

Ja eraldi tahaks veel välja tuua, et juba niisama Muhus ringi sõitmine, avastamine ja jalutamine on omaette puhkusekogemus!

WUUD Stay Pädaste on kindlasti meie silmis Muhu parim puhkemaja ja kuigi sellel puhkamajal on Sulle juba pakkuda n-ö metsaspaa täispakett, siis iga puhkemaja puhul alati vaatame alati ka seda, mis lisaväärtuseid pakub puhkemaja ümbritsev piirkond. Muhu saarel on palju pakkuda ning seda väga mõnusas mugavas ning hea auraga kuues, mis on igal juhul saarele sõitu väärt.

Julgustame ka Sind saarepuhkust ette võtma, et sellele suvele täiesti uus maik anda!

Broneeri WUUD Stay Pädaste puhkemaja SIIN

Rohkem meie puhkuste pilte ja story'sid näed meie Instagramis!